Palvelut

KONSULTOINTINA SISÄLTÖSTRATEGIAN SUUNNITTELUA

Tarjoan sisältöstrategian suunnittelua kasvuhaluisille yrityksille, joiden tavoitteena on kehittää markkinointiaan tavoitteellisempaan, tuloksellisempaan ja asiakaslähtöisempään suuntaan. Tämä strateginen digimarkkinoinnin suunnitelma pitää sisällään ne keinot, joilla tavoitat kohderyhmäsi verkossa paremmin, seuraat markkinoinnin toimenpiteissä onnistumista oikeilla työkaluilla ja tuotat heille säännöllisesti lisäarvoa tuovia sisältöjä.

Vallitsevasta tilanteesta johtuen voimme aloittaa projektin videopalaverilla, missä käymme läpi yrityksesi nykytilannetta ja markkinoita. Valitsemalla kumppaniksi sisältöstrategistin et saa pelkästään yksittäisiä markkinointikanavia koskevaa sisältösuunnitelmaa, vaan tehostat markkinointiasi kokonaisuudessaan seuraavien kilpailutekijöiden avulla. 

1. Kohderyhmien määrittely ja ostajapersoonien rakentaminen
2. Ostoprosessin vaiheet
3. Käytettävät kanavat ja mittarit tulosten seuraamiseen
4. Sisältöjen teemat ja niiden jakelu
5. Kilpailija-analyysi
6. Henkilöstön työnjako muutoksen toteuttamisessa

Hinnasto ja mahdolliset lisäpalvelut

Sisältöstrategian kokonaishinta on alkaen 1950 € + ALV 24 %.  Jos projektin aikana tai sen päätteeksi ilmenee tarvetta jonkin strategisen osa-alueen painottamiselle yrityksessäsi, voimme sopia erillisen workshopin tämän aihealueen syvällisempään läpikäyntiin. Lisätunneista laskutetaan sopimuksen mukaan. 

Kokenut ammattilainen sisältöjen toteuttamiseen

Onko aikasi kortilla sisältömarkkinoinnin säännölliseen tekemiseen muun liiketoiminnan ohessa? Ei hätää, teen sovitusti myös yksittäisiä digimarkkinoinnin sisällöntuotantoon liittyviä toimeksiantoja! Alla on kuvaus niistä digimarkkinoinnin osa-alueista, joissa tarjoan asiantuntemustani käyttöösi.

  •  Ajankohtaisten blogien kirjoittaminen
  •  Sisällöntuotanto Facebookiin, Instagramiin ja
     LinkedIniin niin tekstin, kuin videoiden muodossa.
  •  Maksetun markkinoinnin suunnittelu, toteuttaminen
    ja kohdentaminen somekanavissa.
  •  Verkkosivujen ja verkkokaupan hakukoneoptimointi

Mitä kaikkea yritys ulkoistetusta sisällöntuotannosta saa?

  • Apua sisältöjen säännölliseen tuottamiseen.

  • Ajansäästöä oman liiketoiminnan pyörittämiseen.
  • Sisältöjen teemojen toteuttamisen kanavakohtaisesti,
    liiketoiminnan tavoitteet huomioiden.
  • Ajantasaisen raportoinnin siitä, kuinka sisällöt ovat
    onnistuneet niille asetetuissa tavoitteissa.